Tesztelői pozíció

A tesztelőknek fontos szerepük van a projektben, hiszen teszt nélkül a kiadott munkát egyáltalán nem nevezhetnénk minőséginek, tele lennének hibákkal; olyanokkal, amiket csak "élesben", a játékban lehet felfedezni.
Éppen ezért, egy tesztelőnek nagyon fontos feladata van abban, hogy a végeredmény minél minőségibb legyen.
 
Új rendszert vezettünk be a tesztelői fázisba, amely nem csak hatékonyabb tesztelést jelent, de az egész folyamat összetettebb, ezzel bepillantást engedve a tesztelőknek a játéklokalizációk minőségbiztosításának világába.
Ebből következik, hogy komolyabb elvárásaink lehetnek egy tesztelővel szemben, azonban szeretnénk megadni a lehetőséget mindenkinek, hogy kipróbálja magát a szakmában. Ezért a képességeidtől függően 3 különböző "pozíciót" lehet betölteni: 1 - elírásokat, rosszul megjelenő szövegeket (implementációs hibák) keres a játék egészében; 2 - nyelvtani hibákat (helyesírás, központozás) keres elsősorban a párbeszédekben, leírásokban (hosszabb szövegekben), ami tulajdonképpen magyar nyelvi lektorálás; 3 - angol nyelvi lektor, aki hallás útján ellenőrzi a helyes fordítást.
Természetesen az egyik nem zárja ki a másikat, viszont ha csak az egyikben jeleskedsz, még akkor is van lehetőséged jelentkezni.
 

Pontosan mi a dolga a tesztelőnek?

Az észlelt hibákról képernyőmentést készít, amelyek mellé szövegesen is leírja az adott hibát.
Fontos, hogy a tesztelő nem egyszerűen csak végigjátsza a játékot (ahogy a kedve tartja), hanem adott esetben egy megadott séma szerint kell haladnia, a játék egy adott részét kell ellenőriznie. Ezért nem ajánlott ez a feladatkör azoknak, akik először játszanak az adott játékkal, ha nem akarnak veszíteni az élményfaktorból.

Jelentkezés

Az űrlap kitöltésével jelentkezhetsz tesztelőnek.

FONTOS!

Ezek a pozíciók önkéntes, hobbi jellegű feladatkörök!